Кого цікавить тема: "Впровадження знань з математики в повсякденному житті" запрошую до співпраці
Досвід впровадження даного курсу в навчальний процес
Якщо ти не прагнеш дізнатися щось нове, якщо ти не
прагнеш стати мудрішим, то в тебе немає шансів …. ні в чому!
Роберт та Кім Кійосаки
Вступ
Необхідність підвищення рівня математичної
освіти в Україні потребує знайомство з задачами економічного змісту дітей
якомога раніше. В умовах постсоціального розвитку, коли у старшого покоління
немає ринкового мислення, важливо готувати школярів до трудової діяльності,
дорослого життя в нових умовах, вчити їх з раннього віку враховувати чітку
логіку економічних законів, ознайомити їх з електронними грошима, дати вичерпне
пояснення про банки, кредити, депозити, біржі та багато інших понять, які вони
повинні знати до того, як отримають атестат
про загальну середню освіту.
Актуальність досвіду полягає в тому, що багато народів ставить перед собою
запитання, як примножити власні статки, як примусити гроші працювати на вас, а
не самим працювати, щоб заробити ці гроші на прожиття, як відпочити на березі
моря і т. д. В різних країнах математико - економічне виховання починається з
раннього віку, то чому ж українцям не запозичити такий позитивний досвід? Це і
зумовило вибір теми мого досвіду «Вчимося
економити сімейний бюджет».
Основна ідея досвіду полягає в тому, щоб за допомогою міжпредметних зв’язків:
математики, економіки, основ здоров’я, історії, біології, географії та
інших наук навчити учнів економити,
розкрити їм корисні таємниці поводження з грошима, що допоможе їм назбирати
кошти на власну мрію, правильно та раціонально харчуватися, доведе шкідливість
куріння, алкоголю, наркотиків не лише здоров’ю, а й власному гаманцю, що стане
неабияким стимулом до впровадження здорового способу життя в свій вільний час.
Головна мета досвіду – дати учневі зрозуміти, що вміння економити
сімейний бюджет є одним з найважливіших потреб особистості; сформулювати в
учнів вміння бачити цей тісний зв'язок математики та економіки з повсякденним життям
та основними науками; вчити застосовувати математичні знання в реальному
житті (в магазині, на ринку, під час будівництва, під час розрахунку оплати за
спожиту електроенергію, газ, воду і т. д.); навчити учнів робити вибір,
приймати виважені рішення; досліджувати власний сімейний бюджет та інтерпретувати
отримані результати.
За інноваційним потенціалом мій досвід
носить комбінаторний характер, так як передбачає конструктивні поєднання теорії
з практикою, інтеграцію сучасних педагогічних технологій: інтерактивних,
ігрових, проектних, інформаційних, інтегрованих та групову діяльність,
кооперативне навчання.
Практичне
значення досвіду полягає в тому, що за допомогою різноманітних методів
навчання та систематичного включення в роботу пізнавальних ігор, дискусій,
цікавих ситуацій, інформаційних задач та нетрадиційних вправ, які розвивають
швидкість реакції, усі види пам’яті, уваги, уяви, дослідницькі здібності,
логічне мислення, створити ситуацію успіху для кожної дитини.
Застосовуючи
елементарні знання з математики допомагаю дітям скласти сімейний бюджет так, щоб
на все вистачало грошей; плануємо і збираємо кошти на відпочинок біля моря, в
лісі, в горах, вчимося протистояти шахраям, вираховуємо скільки коштує володіти
транспортним засобом, чи варто купувати авто, мопед чи велосипед, як зекономити
на телефонному рахунку і т. д.
Висновок
Діти з задоволенням
відвідують цей курс, так як він є не просто цікавим, а й життєво необхідним.
Вони вчаться працювати в команді, вчаться знаходити собі захоплення, які потім
стають їх заробітком. Вчаться економити під час ремонту, оздоблення приміщення,
своєї кімнати, вчаться вести журнал витрат та прибутків, робити розрахунки при
оплаті комунальних послуг, що є необхідною умовою при подальшому дорослому
житті. Заняття проходять завжди в неординарній та захоплюючий формі: тренінги,
проекти, подорожі, зустрічі з цікавими людьми, екскурсії до магазинів,
банківських установ, різноманітних фірм та компаній.
Немає коментарів:
Дописати коментар